۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۱۸

فرماندان انتظامی البرز خبر داد؛

دستگیری ۱۴۱ سارق و مالخر در طرح ضربتی پلیس البرز

دستگیری ۱۴۱ سارق و مالخر در طرح ضربتی پلیس البرز

کرج - فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۱۴۱ سارق و مالخر در طرح ضربتی پلیس در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباسعلی محمدیان ظهر پنج شنبه در حاشیه نمایشگاه کشفیات پلیس البرز که در محل ستاد فرماندهی البرز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای طرح‌های ضربتی علیه سارقین و برهم زنندگان نظم و امنیت شهر با قوت و قدرت ادامه دارد و به طور متوسط در ماه یک طرح گسترده در سطح استان انجام می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح سه روز ضربتی علیه سارقین در سطح کرج، فردیس و ساوجبلاغ بیان کرد: در این طرح حدود ۱۴۱ نفر سارق و مال خر، ۱۰۰ نفر توزیع کننده جز مواد مخدر و بیش از ۲۰۰ نفر از معتادین متجاهر را جمع آوری کنند و تمام معتادین به کمپ ماده ۱۶ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه بیش از ۴۰ نفر اراذل اوباش در طی این سه روز توسط همکاران نیروی انتظامی البرز دستگیر شدند، تصریح کرد: از سارقین و مال خران بیش از ۲۷۰ کیلوگرم مواد مخدر، ۴۰ دستگاه خودروی سرقتی و چندین هزار مورد از کالاها و اموال سرقتی کشف و ضبط شد.

وی با بیان تا این لحظه بیش از ۸۰۰ فقره از سرقت‌ها مشخص شده است، خاطرنشان کرد: برخی از واحدهای فروشگاهی تعمیرات گوشی تلفن همراه بازرسی و گوشی‌های دست دوم که هیچ گونه سابقه ثبت نداشتند، مقرر شد، متصدیان واحدهای صنفی این گوشی‌ها را ثبت تا مشخص شود از چه افرادی خریداری شده است.

سردار محمدیان گفت: بر این اساس بیش از ۳۰ دستگاه گوشی همراه سرقتی از بین این گوشی‌ها کشف و با گزارش مالباختگان قطعاً تعداد کشفیات از ۸۰۰ فقره نیز، فراتر می‌رود.

وی اظهار کرد: ارزش اموال مسروقه میلیاردها تومان است و هنوز ارزش حقیقی اموال مشخص نشده و در حال بررسی است.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه متأسفانه صاحبان برخی از اموال مکشوفه را نمی‌توان شناسایی کرد، تصریح کرد: زیرا ممکن است کابل‌های برق در ۱۰ نقطه از سطح استان سرقت شده باشد و همین دستگیری‌ها می‌تواند باعث پیشگیری از وقوع جرم شود و امنیت ذهنی که به مردم برگردد برای ما بسیار ارزشمند است.

وی متذکر شد: به مجرمین و سارقین و افرادی که برهم زننده نظم و امنیت مردم هستند هشدار می‌دهیم که نیروی انتظامی با تمام قوت و قدرت برای دستگیری و برخورد با این عوامل ایستاده و این طرح همچنان تداوم دارد.

کد خبر 5338210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha